Journal
pop up We Love Local.
Zagrebački je Advent je bogatiji za
još jedno gastro odredište. Rougemarin
City u središtu Zagreba je tijekom prosinca postao Journal
pop up We Love Local
gdje obožavatelji vrhunskih gastro užitaka mogu kušati posebni We
Love Xmas menu, maštovitu
reinterpretaciju tradicionalnih hrvatskih jela u street food
varijanti. Sva ta adventska i božićna jela su spravljena isključivo
od lokalnih namirnica koje su uzgojili i proizveli mali domaći
proizvođači u skladu s filozofijom gastronomske platforme We
Love Local.
Domaća jela koja servira Journal
pop up We Love Local potpisuje slavni chef Marin Medak. Dolaze u dva
različita serviranja: u porcijama normalne veličine ili novim malim
porcijama small plates.
Gastronomska platforma We
Love Local, koja je u manje od godinu dana postojanja vratila u
modu lokalnu hranu i sezonske namirnice na predstavljanju Journal pop
up We Love Local okupila je brojne ljubitelje vrhunske hrane,
cijenjene chefove, gastro novinare, foodije, food blogere i poznate
Zagrepčane koji su imali priliku uživati u inovativnom We Love Xmas
meniju. Među okupljenima su bili i Iva Radić, Saša Lozar, Suzy
Josipović, Otto Barić i mnogi drugi.
Na pladnjevima su stizala redom
hladna predjela neobičnih naziva: Smotani pršut, Livada i pastir,
Bombon brudet a za njima i krepka Batat juha. Odmah zatim stigla su
topla predjela s We Love Xmas menija: Skradinski rižoto, Tuna
paštašuta i neobična Ramen purica. Glavna jela bila su Božićna
patka, Janjeća koljenica u sarmi, Badnji mix i Vučena pašticada.
Marin Medak je sve zajedno začinio
svojim novim koktelom Rouge Bure, kreiranim posebno za ovu priliku.
Medakov odležani adventski Negroni sastojao se od pažljivo
odabranih sastojaka istarske destilerije Rossi kao što su Nostromo
gin, Rossi Amaro Istriano i Rossi Muškat Žuti.
„Živjeti lokalno znači živjeti
održivo. Moramo se zapitati je li održivo jesti namirnice s drugog
kraja svijeta koje se transportiraju do nas po nekoliko dana u
nekoliko prijevoznih sredstava. Za ovu smo priliku kreirali jelovnik
inspiriran tradicionalnim hrvatskim jelima koja su sastavni dio
blagdanskog stola, ali smo ih interpretirali na urbani street food
način i time istaknuli novu dimenziju već poznatih jela“ izjavio
je Chef Marin Medak.
„Ramen purica, primjerice, je
zagorska purica koju smo konfitirali, što je francuska tehnika
kuhanja, a zatim pripremili na japanski način. U svakom je jelu
isprepleteno puno tehnika, ali smo ipak zadržali pridjev lokalnog
jer jela pripremaju lokalni ljudi od lokalnih namirnica kupljenih kod
hrvatskih proizvođača“, zaključio je Medak.
Kušanje jela s ekskluzivnog We Love
Xmas menija popratila su vina obitelji Filipec:
elegantni cvjetno-voćni Sivi pinot, rubinsko crveni Cuvee Roko i
damsko vino Rose Tia. Na stolovima se našla i Samoborska muštarda
obitelji Filipec, a večer prepunu dobrih okusa otvorio je njihov
autohtoni samoborski aperitiv Bermet
Filipec, aromatizirano vino gorko-slatkog okusa koje se već dva
stoljeća priprema od biranih sorti grožđa s najsunčanijih
obronaka Samoborskog gorja, pelina, južnog voća i prstohvata
majstorskih tajni. Uživati
se moglo i u najstarijem i najpoznatijiem Badelov premium biljnom
likeru – Antique
Pelinkovac
koji se od 1862. proizvodi na isti, tradicionalan način, prema
izvornom receptu, od 100% prirodnih sastojaka.
Kušalo se i domaće rakije
Hedonica, proizvod
samoborske boutique destilerije. Članovi OPG-a Mahović osvojili su
medalje na brojnim međunarodnim natjecanjima za vinjak Perun i
rakiju Imperial Karamut na bazi Kruške Tepke. Gosti su kušali
Hedonica rakiju od šipka Ruža Davnina i rakiju Munja na bazi
mirisne jabuke, odležanu dvije godine u hrastovim bačvama.
Na red su došli i prirodni
proizvodi od eko certificiranih borovnica, koje proizvodi OPG Lisjak
iz Šenkovca. Posluženi su: Eko pekmez od borovnica sa šećerom,
Eko pekmez od borovnica bez šećera, Eko sirup od lavande i
borovnica, Preljev od borovnica i kakaa i slatko-ljuti umak Red Hot
Blue.
Ulja su bila od maslinara Škrobica
iz Dalmacije, s Čiova a kolačići iz zagrebačkog Zvona
Cateringa koji je nedavno proslavio veliki 25. rođendan. To su
bili Finanzieri, kolačići s
orasima koji su dobili ime na
osnovi zanimljive priče. Pariški su brokeri tražili slasticu koja
se jede s nogu a ne prlja prste i tako je nastao originalni
Finanzier, kolačić u obliku zlatne poluge. S vremenom se oblik
promijenio, ali Finanzier je ostao jednako popularan.
S adventskog
gastro druženja projekta We Love Local, gosti su kući ponijeli
goody bag u kojem su bile majstorske čokoladne pločice Artisan
by Rougemarin
okusa lješnjak – kulen, za ljubitelji prave čokolade, Red
Hot Blue
umak od borovnica i chilli papričica OPG-a Lisjak, tradicionalno
proizvedene rakije
Hedonica ,kolačići
Zvona
Cateringa Finanzieri, lješnjaci
brenda Natura iz Marjan voća i must have rokovnik za 2020. portala
Journal.hr.
We Love Local su prije nepunih
godinu dana pokrenuli marketinška agencija Alert
i lifestyle portal Journal.hr,
uz podršku dvojice vrhunskih chefova, znalaca i gastronomskih
vizionara Marina Medaka, vlasnika Rougemarina
i Rudolfa Štefana, vlasnika Michelinovom zvjezdicom ovjenčanog
restorana Pelegrini te ujedno
domaćina Chefs’ Stagea i
pokretača zaklade Budi Foodie.
Svoj tada novi projekt nazvali su
We Love Local koji je platforma koja povezuje male lokalne uzgajivače
i proizvođače hrane s restoranima koji serviraju najbolja jela
pripremljena od lokalnih namirnica.
.
.
.
Nema komentara:
Objavi komentar