utorak, 4. travnja 2017.

Grand prix za Žuju






Ožujsko pivo i ove godine je ponovilo prošlogodišnji uspjeh i osvojilo najprestižnije nagrade Dana komunikacija -  najvećeg nacionalnog festivala tržišnih komunikacija.
Na Danima komunikacija dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najučinkovitije i najbolje digitalne projekte i kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Zagrebačka pivovara i agencije BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian i Pragma komunikacije osvojili su dva zlatna Effija, nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje u kategoriji pića za kampanje „Naša mjesta su zakon“ i „Počeši s razlogom“, dok su zlatnu nagradu MIXX osvojili Zagrebačka pivovara i agencija Degordian za najbolju digitalnu kampanju i digitalni alat/platformu u području tržišnih komunikacija. Isto tako, Zagrabačka pivovara i agencija BBDO osvojili su zlatnu Ideju X u kategoriji pića, za najkreativniju kampanju.
Kampanja „Počeši s razlogom“ za rano otkrivanje raka testisa odnijela je i najprestižniju nagradu Dana komunikacija - Grand Prix u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono, humanitarne kampanje za najbolju i najuspješniju kampanju u protekloj godini.
Završen je glazbeni projekt Next Stop Pivana. U pivnici Zagrebačke pivovare Pivani prošle srijede nastupili su Aki Rahimovski, Hus, Vanna, Marko Tolja, Ervin Baučić, Mario Petreković, Igor Geržina uz Ante Gelo bend.
Druga sezona glazbenog projekta Next Stop Pivana od studenog prošle godine ugostila je  brojne renomirane hrvatske glazbenike, pa su tako u Pivani srijedom uz bend Ante Gele nastupali Vanna, Mario Petreković, Damir Kedžo, Marko Tolja, Kandžija, Sanja Doležal, Renata Sabljak, Ivana Marić, Ricardo Luque, Detour, i brojni drugi.


Nema komentara:

Objavi komentar