Ožujsko pivo i ove godine
je ponovilo prošlogodišnji uspjeh i osvojilo najprestižnije nagrade Dana
komunikacija - najvećeg nacionalnog festivala tržišnih komunikacija.
Na Danima komunikacija
dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najučinkovitije i najbolje digitalne
projekte i kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Zagrebačka pivovara i
agencije BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian i Pragma komunikacije
osvojili su dva zlatna Effija, nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno
komuniciranje u kategoriji pića za kampanje „Naša mjesta su zakon“ i „Počeši s
razlogom“, dok su zlatnu nagradu MIXX osvojili Zagrebačka pivovara i agencija
Degordian za najbolju digitalnu kampanju i digitalni alat/platformu u području
tržišnih komunikacija. Isto tako, Zagrabačka pivovara i agencija BBDO osvojili
su zlatnu Ideju X u kategoriji pića, za najkreativniju kampanju.
Kampanja „Počeši s
razlogom“ za rano otkrivanje raka testisa odnijela je i najprestižniju nagradu
Dana komunikacija - Grand Prix u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono,
humanitarne kampanje za najbolju i najuspješniju kampanju u protekloj godini.
Završen je glazbeni projekt
Next Stop Pivana. U pivnici Zagrebačke pivovare Pivani prošle srijede nastupili
su Aki Rahimovski, Hus, Vanna, Marko Tolja, Ervin Baučić, Mario Petreković,
Igor Geržina uz Ante Gelo bend.
Druga sezona glazbenog
projekta Next Stop Pivana od studenog prošle godine ugostila je
brojne renomirane hrvatske glazbenike, pa su tako u Pivani srijedom uz bend
Ante Gele nastupali Vanna, Mario Petreković, Damir Kedžo, Marko Tolja,
Kandžija, Sanja Doležal, Renata Sabljak, Ivana Marić, Ricardo Luque, Detour, i
brojni drugi.
Nema komentara:
Objavi komentar