Delicije uz Enosophia vina
Predstavljena su tri vina iz linije Enosophia - pjenušac Nice to se you, graševina Trs No.5 i rosé Matarouge.
Enosophia je novi brend vinarije Feravino iz Feričanaca, kojim žele naglasiti holistički pristup potrošaču, ali i brigu za ekologiju, održivi razvoj i bolje pozicioniranje Slavonije kao vinske
turističke destinacije. Na njihovu vinogradarskom položaju Goveđa glava, s kojeg je i graševina za Trs No.5, planirana je gradnja vinskog hotela s bazenom i ostalim pratećim sadržajima.
U restoranu PapaMó, u sklopu hotela Cool u Velikoj Gorici kušalo se vina, uz prigodne zalogaje.
Za dobrodošlicu u
PapaMó poslužen je pjenušac prigodnog naziva Nice to see you,
proizveden charmat metodom od sorti chardonnay i pinot crni.
Osvježavajući brut, nježne boje lososa i ugodno balansiranih
kiselina, dopunila je bijela Pizza Mortadela PIK, bez rajčice, na
bazi scrocchiarella tijesta s pestom genovese, mozzarellom te
pistacijama i kalamata maslinama. Fino perlajući pjenušac i gourmet
pizza, pokazalo se da sjajno idu jedno uz drugo!
Zvonimir
Papak, voditelj restorana PapaMó, pobrinuo se i da Enosophia Trs.
No.5 ima dostojnu gastronomsku pratnju. Ova graševina iz berbe
2020., koja se okitila broncom u nedavnom Decanterovu izboru,
znalački je spojena s mariniranom teletinom, pečenom 10 sati u
vlastitom umaku s mladim roasty krumpirom, kremom od dijon senfa,
garniranom s matovilcem. Trs No.5, koji je izazvao najveće
oduševljenje vinskih znalaca na promociji, proizveden je, kako je
naglasio Hrvoje Sarić, predstavnik Enosophije, blagom sur lie
metodom, odležavši četiri mjeseca na finom talogu. Zato se 'na
prvu' i ne čini kao graševina, grožđe koje se nalazi na svakom
petom trsu u hrvatskim vinogradima, što je bila inspiracija za naziv
ovog vina.
Sarić je najavio da će se u sljedeće dvije-tri
godine postupno gasiti brend Feravino, a polako će ga zamjenjivati
Enosophia. Na tržište će uskoro izaći još dva pjenušca i dvije
crne kupaže, tako da će se pod novim brendom naći čak sedam
etiketa. Da je Enosophia nešto novo i moderno demonstrirao je i kroz
mogućnosti interaktivnih etiketa. Kada se skenira pametnim
telefonom, Trs No.5 vodi na aplikaciju koja svira specijalno skladanu
glazbu, koja će se mijenjati svaka tri mjeseca.
Ružičasto
vino Enosophia Matarouge, nazvano je po položaju Mataruge s kojeg
potiču frankovka i pinot crni od kojeg je spravljeno. Etiketa, pak,
ne 'svira' nego upućuje na aplikaciju s virtualnim putovanjem po
najboljim rosé vinskim regijama svijeta. Skeniranjem etikete može
se doznati i što različite nijanse roséa otkrivaju o sortama i
okusima.
Povratak iz virtualnog u stvarni svijet označio je
Cheesecake, posebno osmišljen za ovu priliku. Sastojao se od mlade
kravlje skute sa šumskim voćem u košarici od hrskavog tijesta s
maslacem i kremom od kiselog i slatkog vrhnja s bourbon vanilijom.
Blago voćni rosé, losos boje, izvrsno se snašao u kombinaciji
kojom je zaključena ta jedinstvena večer vrhunskih vina i delicija.
Pripremio: Tomislav Radić
Snimke Marko Čolić
Nema komentara:
Objavi komentar