Drama
s kavom u Drami
Stihovi
su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i
dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su
vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite
kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan
poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i
nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva
Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru.
Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica
Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena
ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve
ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj
stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40
zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21.
ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih
objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.
Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na
web stranici:
https://www.meinlcoffee.com/hr/poezija/eventi-o-poeziji/pay-with-a-poem-2019/
Često
surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski
napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima,
umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše.
Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših
šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture
bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO
kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je Luigi Simonetta,
predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi
proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci
tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je
ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.
Nema komentara:
Objavi komentar