nedjelja, 21. lipnja 2015.

Novu sladolednu sezonu Ledo otvara s 35 novih sladoleda


  • Istraživanja: najviše se sladoled jede u Zagrebu i u Dalmaciji a najomiljeniji okusi su čokolada i vanilija
U Hrvatskoj se godišnje konzumira 5,7 litara sladoleda po stanovniku. Među okusima sladoleda koji Hrvati najviše vole pri vrhu se nalaze čokolada i vanilija, a  nakon njih lješnjak, šumsko voće i jagoda.
Prema istraživanjima koje je LEDO, proveo u suradnji s agencijama IPSOS PULS i VALICON,  djeca koja sama kupuju u trgovini najčešće biraju upravo sladoled. Sladoled je dva puta popularniji među djecom od bilo koje druge slastice.
Istraživanja pokazuju da 64% čestih konzumenata sladoleda živi u gradu. Najviše ih je među Zagrepčanima i Dalmatincima, nakon kojih slijede Slavonci. Sladoled je obiteljska poslijepodnevna slastica, najviše se jede od 13 do 20 sati, a čak 70% sladoleda pojede se kod kuće. 
Žene vole sladoled više nego muškarci (54% prema 46% čestih konzumenata), po dobnim skupinama najomiljeniji je među 20-ogodišnjacima (preko 25% čestih konzumenata) i 30-ogodišnjacima (21%), ali obožava ga i 20% tinejdžera. 
Sladoled se u nas  bira zbog osvježenja (70%) i uživanja u okusu (52%), pa tako 35% potrošača impulsnog i 44% potrošača obiteljskog sladoleda voli kušati nove okuse.
Ledo novu sladolednu sezonu otvara s 35 novih sladoleda
Ledo u svom asortimanu ima  235 različitih sladoleda koje izvozi na 20-tak tržišta diljem svijeta, među kojima su i BiH, Slovenija, Mađarska, Kosovo, Norveška, Švedska, Njemačka, Francuska, SAD, Izrael, Malta, Libija, Italija, Nizozemska, Crna Gora i Srbija. 
Za novu sladolednu sezonu Ledo je pripremio niz iznenađenja i inovacija. „ Novu sladolednu sezonu LEDO dočekuje s 35 novih sladoleda među kojima se posebno ističu: KING CHOCOLATE OBSESSION kojim Ledo slavi 20 godina postojanja branda King. Po izboru potrošača, SILK MILK, najpopularniji sladoled 90-tih godina vraća se u Ledo škrinje i to po originalnoj recepturi.  Novi LEDONARDO izabran je među 200 000 sladoleda, koje su kreirali potrošači. Za najmlađe na tržište su lansirani FUNNY BUBBLE te LEDO MEDO i ŽIVOTINJSKI REKORDI. I u kategoriji OBITELJSKOG SLADOLEDA Ledo je također pripremio niz noviteta“, izjavio je direktor marketinga i razvoja u Ledu, Dario Vrabec.

Nema komentara:

Objavi komentar