- Istraživanja: najviše se sladoled jede u Zagrebu i u Dalmaciji a najomiljeniji okusi su čokolada i vanilija
U Hrvatskoj se godišnje konzumira
5,7 litara sladoleda po stanovniku. Među okusima sladoleda koji Hrvati najviše
vole pri vrhu se nalaze čokolada i vanilija, a nakon njih lješnjak, šumsko voće i jagoda.
Prema istraživanjima koje je LEDO, proveo u suradnji s
agencijama IPSOS PULS i VALICON, djeca
koja sama kupuju u trgovini najčešće biraju upravo sladoled. Sladoled je dva
puta popularniji među djecom od bilo koje druge slastice.
Istraživanja pokazuju da 64% čestih konzumenata sladoleda
živi u gradu. Najviše ih je među Zagrepčanima i Dalmatincima, nakon kojih
slijede Slavonci. Sladoled je obiteljska poslijepodnevna slastica, najviše se
jede od 13 do 20 sati, a čak 70% sladoleda pojede se kod kuće.
Žene vole
sladoled više nego muškarci (54% prema 46% čestih konzumenata), po dobnim
skupinama najomiljeniji je među 20-ogodišnjacima (preko 25% čestih konzumenata)
i 30-ogodišnjacima (21%), ali obožava ga i 20% tinejdžera.
Sladoled se
u nas bira zbog osvježenja (70%) i
uživanja u okusu (52%), pa tako 35% potrošača impulsnog i 44% potrošača
obiteljskog sladoleda voli kušati nove okuse.
Ledo novu sladolednu sezonu otvara s 35
novih sladoleda
Ledo u svom asortimanu ima 235
različitih sladoleda koje izvozi na 20-tak
tržišta diljem svijeta, među kojima su i BiH, Slovenija, Mađarska, Kosovo,
Norveška, Švedska, Njemačka, Francuska, SAD, Izrael, Malta, Libija, Italija,
Nizozemska, Crna Gora i Srbija.
Za novu sladolednu sezonu Ledo je
pripremio niz iznenađenja i inovacija. „ Novu
sladolednu sezonu LEDO dočekuje s 35 novih sladoleda među kojima se posebno
ističu: KING CHOCOLATE OBSESSION kojim
Ledo slavi 20 godina postojanja branda King. Po izboru potrošača, SILK MILK,
najpopularniji sladoled 90-tih godina vraća se u Ledo škrinje i to po
originalnoj recepturi. Novi LEDONARDO
izabran je među 200 000 sladoleda, koje su kreirali potrošači. Za najmlađe na
tržište su lansirani FUNNY BUBBLE
te LEDO MEDO i ŽIVOTINJSKI REKORDI. I u kategoriji OBITELJSKOG SLADOLEDA
Ledo je također pripremio niz noviteta“, izjavio je direktor marketinga i razvoja u Ledu, Dario Vrabec.
Nema komentara:
Objavi komentar